+98 41 3327 2800

سیستم تلفن گویا (VOIP)

    نصب و راه اندازی سیستم های تلفن گویا (VOIP)

سیستم تلفن گویا (VOIP) یا انتقال حامل صوت بر روی پروتکل IP که از آن با نام IP تلفنی نیز یاد می شود

این سیستم الکترونیکی امکان استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری را جهت مکالمات تلفنی شما بین
واحدهای سازمانی شما در یک شهر , چند کشور یا به بیان بهتر بین  شعبات شما را فراهم می سازد سیستم
VOIP از فناوری دیجیتال الکترونیک بهمراه تلفن های مبنتی بر IP-PHONE با حذف مرزهای سنتی
دنیای نوینی از ارتباطات را برای روسا و مدیران شرکت ها و سازمانهای دولتی به ارمغان آورده یکی از
بارزترین مزایای VOIP مقرون به صرفه بودن سرویسهای آن از بابت هزینه و امکانات و کاربردهای
فراوان و زیاد این سیستم نسبت به سایر سیستم های سنتی تلفن سانترال می باشد.
فرانیل سیستم تکنولوژی VOIP را بر اساس نیاز سازمانها- شرکت ها و ...ارائه می نماید.

نصب تلفن گویا

  نصب و راه اندازی تلفن گویا  و دستگاه ضبط مکالمات با امکانات کامل یک دستگاه سانترال پیشرفته

  راه اندازی تلفن گویا به دو صورت امکان پذیر است :

 A-خرید خط صوتی 4 رقمی و 5 رقمی تلفن گویا VOIP و منو سازی آنلاین : 
  در این روش کافیست از طریق بخش خط صوتی یک خط   تهیه نمایید سپس میتوانید از طریق منوی صوتی به صورت آنلاین یک تلفن گویا ایجاد نمایید.

برخی از قابلیت های این سیستم تلفن گویا به شرح زیر است

1- پخش منوی صوتی
2- امکان ایجاد منو و زیر منو به صورت نامحدود
3- قابلیت ضبط صدا جهت استفاده در منو های صوتی
4- گزارش کامل تماس ها به صورت آنلاین
5- دایورت خط به شماره ثابت یا همراه  ( سیستم قابلیت دایورت همزمان به 3 شماره را دارا میباشد )
6- دریافت فکس به صورت داخلی و یا حتی مستقیم
7- موزیک پیشواز در هنگام دایورت خط
8- امکان محاسبه هزینه دایورت خط بر اساس زمان دقیق مکالمه
9- تنظیم بازه زمانی جهت اجرای منوی صوتی ( سیستم قابلیت اجرای منوی های مختلف را در ساعات مختلف روز دارا میباشد )
10- ضبط صدای مخاطب ( صندوق صوتی ) 
11- ثبت تمامی عملیات انجام شده توسط تماس گیرنده
12- امکان برگزاری کنفرانس تلفنی
13- اتصال به سیستم پیامک صوتی
14- خواندن عدد ، تاریخ و زمان برای مخاطب

 

B- خرید سورس نصب تلفن گویا و راه اندازی تلفن گویا به صورت فیزیکی در محل :

در این روش سیستم تلفن گویا بر روی یک سرور اختصاصی نصب شده و در محل خریدار قرار میگیرد ، این روش امکانات بیشتری نسبت به روش فوق در اختیار شما قرار میدهد و بابت عملیات نیز هزینه ای کسر نمی شود مثلا بابت پخش منوی صوتی یا دایورت خط هزینه جداگانه پرداخت نخواهد شد چرا که سیستم به خطوط تلفن خریدار متصل میگردد ،

این روش نیاز یک سری سخت افزار و نرم افزار می باشد که هزینه آن به صورت زیر برآورد می گردد :

 

1-خط تلفن به تعداد مورد نیاز ( خط آنالوگ یا E1)، قیمت خطوط آنالوگ حدودا 50 هزار تومان و خطوط ای وان 3 میلیون تومان میباشد که میتوانید از مخابرات تهیه نمایید
2- خرید کارت مبدل (بسته به تعداد خطوط تلفن قیمت متفاوت است) ، از 600 هزار تومان به بالا
3- یک سرور یا یک کامپیوتر متوسط از لحاظ سخت افزاری جهت نصب Voip Server 
4- نرم افزار تلفن گویا + یک سال پشتیبانی رایگان : قیمت توافقی

برخی از قابلیت های این سیستم علاوه بر قابلیت های حالت A بشرح زیر می باشد:

1-ارتباط رایگان بین دفاترهایتان در اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور
2-هزینه ارتباط راه دور و نزدیک شما برابر است
3-پیاده سازی بر اساس تجهیرات و تکنولوژی روز دنیا
4-امکان برگزاری کنفرانس تلفنی با چندین نفر همزمان
5-امکان برگزاری کنفرانس تصویری
6-امکان دایورت همزمان به چند خط
7-انتقال خطوط تلفن بین دفاتر مختلف
8-پخش منوی صوتی
9-ضبط پیام و ضبط صدای مخاطب
10-تنظیم بازه زمانی جهت اجرای منوی صوتی

   جهت ضبط صدای سامانه تلفن گویا دو راه وجود دارد :

حالت اول ضبط فایل صوتی خود و ایجاد کردن زیر منو های آن با قراردادن کلید هایی جهت استفاده از نرم افزار الستیک Elastix سیستم تلفن گویا که همگی در سیستم و از طریق خودتان انجام میگیرد
حالت دوم برای ضبط صدای با کیفیت و بهتر برای منوی صوتی تلفن گویای شما فراهم گردیده است. ضبط صدای منوی صوتی شما در استدیوی ضبط صدای دیجیتال و توسط گویندگان مطرح و شناخته شده انجام می گیرد. این گویندگان با فن بیان و وضوح گفتار خود ، کیفیت و جذابیت منوی صوتی شما را چند برابر میکنند. حضور صدابردار در استدیو برای ضبط صدا و رفع اشکالات موجود در صدا و همچنین تدوین فایل های صوتی پس از ضبط ، یکی دیگر از ویژگی های این بخش می باشد.
 برای سفارش ضبط صدای منوی صوتی خود ، ابتدا می بایست کد یکی از نمونه صدا های موجود را انتخاب و سپس متن مورد نظر و کد گوینده را از طریق بخش پشتیبانی اعلام نمایید. فرایند ضبط صدا در استدیو حداکثر یک هفته به طول می انجامد.
تعرفه ضبط منوی اصلی با صدای یک گوینده : 100000 تومان می باشد

 

نمونه منوی اصلی : با سلام ، به شرکت  .... خوش آمدید با هدف افزایش رضایت و پاسخگویی بهتر به شما عزیزان کلیه گفتگو ها با شما ضبط می گردد. برای ارتباط با واحد فروش عدد 1 واحد فنی عدد 2 و واحد مالی اداری عدد 3 را وارد نمایید.

 

 تعرفه ضبط هر زیر منو با صدای همان گوینده منوی اصلی : 20000 تومان میباشد
نمونه زیر منوها : - داخلی مورد نظر مشغول می باشد. - لطفا چند لحظه صبر نمایید. - کلمه‌ی عبور وارد شده صحیح نمی‌باشد.
تعرفه ضبط اعداد و تاریخ به صورت یک سری کامل : 50000 تومان میباشد
ملاحظات :
در صورتی که مایل باشید زیر منو ها با صدایی متفاوت از منوی اصلی ضبط گردد ، مبلغ 40000 تومان به طور جداگانه از تعرفه منوها و زیر منو ها دریافت می گردد.
تمامی متون منوی صوتی جهت ضبط صدا می بایست طی یک مرحله ارائه گردد و در صورت درخواست تغییرمجدد متن ، تمامی هزینه ها مجدد دریافت می گردد.
در صورتی که صدای ضبط شده گوینده دارای مشکل و مغایر با متن اصلی باشد می توانید ظرف مدت یک هفته از تاریخ دریافت صداها ، نسبت به درخواست اصلاح آن اقدام نمایید ، در غیر این صورت هزینه ضبط یک منوی صوتی کامل دریافت می گردد. 

 


برچسب:

اشتراک گذاری پست:
نظرسنجی

نظر شما نسبت به کیفیت کارشرکت ما چیست؟

  • عالی
  • خوب
  • متوسط
  • ضعیف
تماس با ما
  • آدرس دفتر: تبریز، ولیعصر، فلکه بازار، پاساژ حسینی، طبقه اول - شرکت تبلیغاتی و فناوری فرانیل
  • تلفن تماس: 33272800 41 98+  (10 خط)             33351600 41 98+  (تلفکس)
  • ایمیل آدرس: support@faranilsystem.net
عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه در خبرنامه سایت عضو شوید

© 2020. «Faranil System». All right reserved.